środa, 11 grudnia 2013

Echo kursu "Sztuka portretowania kobiet"

Od jakiegoś czasu miałam potrzebę zmienienia czegoś w swoich zdjęciach, dodania czy udoskonalenia i dlatego postanowiłam szlifować warsztat i zapisałam się na kurs sztuka portretowania kobiet. Efekty moich ćwiczeń przeszły moje oczekiwania. Chyba nawet mogę nieśmiało powiedzić, że jestem zadowolna z tych prac - ostatnio były przerywnikiem w opracowywaniu zdjęc bierzących, ale czułam, ze potrzebuje takiej kreatywnej przerwy. I wiecie co? To jeszcze nie koniec! Przede mną jeszcze projekt fotograficzny i stylizacyjny: pt. królowa Elżbieta I. Ale wszystko w swoim czasie. Dziś wrzucam to co do tej pory udało mi się zrealizować... Efekt oceńcie sami...


















1 komentarz:

  1. Nie posiadam wiedzy z zakresu fotografii portretowej a szczególnie kobiet, ale myślę że cała tajemnica tkwi w umiejętnym uchwyceniu kobiecego piękna i Tobie Monia to się udaje.
    Ciotka Bogda

    OdpowiedzUsuń