poniedziałek, 23 lipca 2012

Dodatek do poprzednich zaległości

Witajcie! Jeszcze kilka zaległych ujęć małego Damianka, który rośnie jak na przysłowiowych drożdżach:




















  i tata Damianka ;) nie muszę mówić po kim mały ma oczy ;)




No i oczywiście nie mogło zabraknąć mojej Nadii w wydaniu truskawkowym:


 Puzoniski (ze statywem mojej lampy halogenowej)



Kucharki-piekarki pełną gębą


 oraz kucharki- piekarki pełną stopą (tak zamaszyście to tylko dzieci pracują) ;P



No i jeszcze bezdomny udomowiony





A na koniec: It must be love


3 komentarze:

  1. a więc tak - dzisiaj wygrywa SZEFOWA KUCHNI:) żaden okruch mączki się tu nie zmarnował. Baaardzo też mi się podoba kadr w kuchni i kuchnia w ogole!!
    Sesja z Damianem też urocza! pupcia the best;))
    IT MUST BE LOVE ??? I agree - thats love for sure!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia gdzie Ty jesteś???
    Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze...???
    Mi też się bardzo podoba Szefowa kuchni, ale Puzonistka jest też genialna!!!
    Daj znać..odezwij się, proszę.

    OdpowiedzUsuń